090329

Godmorgon! Eller godmiddag kanske det är...? Jaja, jag tar det väldigt lugnt och ligger i sängen och väntar på reprisen av  Robinson, känns lagom aktivt en söndagförmiddag som denna. Fredrik var uppe tidigt imorse och åkte till bandyn. Först kunde jag inte somna om efter det, men till slut gick det.

Igår var det 60-års kalas för min morfar hemma hos min moster. Det var väldigt trevligt och min familj fick träffa Fredrik för första gången. :) Fotbollsgalna Jonas och Fredrik fann varandra på en gång, inte så oväntat kanske, haha. Det blev iaf god mat, bus med Julia, Earth Hour och Sverige-Portugal innan vi tog en taxi hem. Skulle ha lagt upp nån bild men kameran glömdes kvar hos moster.

Nu är det bara denna vecka med praktik och jobb, och sen nästa vecka är det ju långhelg! Fy vad skönt det ska bli. Slutar 12.00 på torsdagen och sen är jag ledig ända till tisdagen. Visst hade det varit bra med jobb, men då jag inte fått några timmar i påsk så tänker jag bara njuta av ledigheten istället. Hoppas på mycket sol och riktigt vårväder!

Idag är det bara en månad till B-day, usch ja. Gammel-Linda... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback