090317

Är mycket piggare idag, även fast jag kände mig nästan död imorse. Tiden går väldigt fort på praktiken, trots att jag inte gör så mycket ännu. Sitter mest bredvid och tittar och lyssnar på vad min handledare gör. Känns faktiskt bra, för jag vill inte bli satt på att göra saker som jag inte har koll på.

Blev lite knas när jag var på gymmet efter praktiken. När jag hade trampat på maskinen en stund upptäckte jag till min glädje att Top Design började på tv-skärmen framför mig. Mitt nya favoritprogram (är dock bara ett avsnitt kvar på säsong 2 nu...). Sen blev det så att jag hade trampat klart på maskinen innan programmet var slut (man kan max köra i 65 min), så det var bara att trycka på reset och börja om, haha. Nästan en och en halv timma blev det. Kändes ju lite taskigt mot dem som stod och väntade på maskiner, men jag låtsades som ingenting, var ju tvungen att kolla klart!


Nästa vecka ska vi på stand up, eller det är iaf en stand up-komiker från Nya Zeeland som har en show som vi ska gå på, Al Pitcher heter han. Hoppas på att få skratta massor, jag skrattade iaf så att tårarna började rinna när Fredrik och jag kollade på ett klipp med honom på youtube. 150 spänn kostar det, skitbra ju! Älskar billig kultur! Hehe!

Dagen efter ska jag till tandläkaren, inte fullt så roligt, och mycket dyrare... Min tandläkares sköterska verkar dessutom lite snurrig. Igår ringde hon och frågade om jag kunde komma en kvart senare än bokat nästa torsdag. Idag ringde hon igen och frågade om jag kunde komma samma tid som vi bokat från början, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback