090302

Imorse köpte jag en sms-biljett till t-banan för första gången i mitt liv. Självklart kom det en kontrollant på tåget och så blev det värsta proceduren, and that's why you need a busskort! Köpte ett så fort jag kom till Slussen, var ju för stressad för det här hemma.

Vi gjorde inte så mycket i skolan idag. Karln från Kronofogdemyndigheten hade inte så mycket att säga, så vi fick två timmar lunch... Jag, Katarina, Frida och Desirée gick till Klädkammaren, där det gjordes stora fynd. Jag lät dock plånboken ligga kvar i väskan, duktigt va!? Sen blev det lönekörningar i ett program vi använt förut men som just nu känns väldigt rörigt.

Fortfarande stel och öm i nacke. Får försöka smöra till mig en massage av Fredrik imorrn. Hoppas att han inte behöver åka och jobba.


Tilda kan trolla... Hon låg inte bredvid mig och inte under täcket, så jag gick ut i hallen och kollade eftersom hon har börjat ligga i cykelkorgen som hänger där. Men det var tomt där oxå. När jag vänder mig om och ska gå tillbaka ligger hon helt plötsligt på sängen... skumt...

 Såhär brukar det se ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback