Vad är en sommar...

Kolla vad jag har! ;D Vad är en sommar utan konserter? Min underbara pojkvän tyckte att jag borde få gå på den här, förmodligen har jag pratat för mycket om den... Han gav mig en biljett och så frågade jag min moster om hon ville följa med eftersom vi pratat om det tidigare under året. Ska bli jättekul, hoppas bara på sol. Vill gärna slippa regnkläder...



Väntar på besked om hur mycket kompensation jag kan få för mitt avloppskaos. Hade hoppats att det skulle ligga ett svar på mailen när jag kom imorse, men så var inte fallet. Synd, för jag vill verkligen veta om jag kan få det jag begärt.

Tilda kollade konstigt på mig igår när jag sjöng hemma i lägenheten. Det såg ut som hon sa "Vad är det med dig, har du ont i magen?" eller "Kan du sluta yla någon gång? Jag vill ha lugn och ro när jag sover..." Så därför har jag valt att inte sjunga på mammas bröllop. (Haha, som om det skulle ha varit ett alternativ lixom...) Istället har jag vunnit en solist åt henne!
Här! Så nu får vi förhoppningsvis lite fin sång oxå på bröllopet, värsta bra! Fast om hon blir sjuk så får väl jag hoppa in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback