Tappat

Har jag bloggat så lite den senaste tiden att alla slutat läsa? Illa...

Äntligen har vi lyckats lösa alla inloggningsproblem på praktikplatsen, bra jobbat med en vecka kvar.

Imorse hade jag besök av en hantverkare som lagade mina spisplattor i trinettköket. Det tog sin tid för han visste inte riktigt hur man gjorde.  Så jag kom inte till praktiken förrän strax efter 10, och sen i eftermiddag måste jag gå tidigare för jag ska tydligen jobba ikväll. Störigt, men bra för det blir jävligt ont om cash i juli...

Imorrn ska mamma och jag möta upp Fredriks kompis och diskutera menyn för bröllopet. Sen ska vi luncha med min moster och jaga klänningar.

Skönt med ännu en långhelg! Ska bara ta mig genom dagen först.

Kommentarer
Postat av: Ida

Numera är man mer förvånad att du har bloggat än att du inte har bloggat på några dagar...så svaret på din fråga: ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback