Nakenchockad

Känns ju bra att man själv kan se att det faktiskt finns någon som läser. Så himla tyst här lixom.

Jag är så fruktansvärt trött. Är otroligt tacksam över att mamma hämtade mig och skjutsade hem mig efter jobbet idag. Fyra dagar kvar innan ledig helg. Men det måste gå. Måste intala mig hur himla rik(?) jag kommer bli sen. Kanske hela 12 000 efter skatt... det ni! Höhö! Fan vad tragiskt.

Saker som håller mig vaken och lycklig ändå är när Tilda luktar på blommor, när Fredrik skickar mms från landet och när jag ser små glada mopsar dansa runt och flåsa sådär som bara mopsar kan. Jag såg en häromdan iaf, han var så glad så glad! ;D

Fortfarande en aning chockskadad efter alla nakenchocker på jobbet idag. Varför går folk och handlar utan kläder!? Karlar utan tröjor och tjejer utan byxor... Skyl er gott folk! Och använd GÄRNA deodorant...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har hamnat efter minst 3 män idag som va i desperat behov av en dusch o deo de e äckligt o ja håller med behåll tröjan på om du inte e på stranden!!!!!!!

2009-06-30 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback