Mera bajs

Jag kom hem till det här för en stund sedan...





Jag bara satte mig ner och grinade. Fast först ringde jag mamma, för det gör jag alltid när det är något. Så j-a trött på den här skiten. Hade det inte varit för Tilda hade jag packat en väska och åkt hem till Fredrik ett par dagar, men nu går ju inte det. Är två killar här från jouren nu, men ärligt talat känns det rätt så meningslöst...

Och kunderna på Ica är så j-a puckade. Om man har en oval korg i handen och får välja att ställa den i en oval vagn eller en fyrkantig vagn, vilket väljer man då? Kunderna där jag jobbar väljer fyrkantig vagn till oval korg och tvärtom... Och så plockar de på sig en massa saker i butiken men ångrar sig sedan och låter korgar stå lite här och där med glass och grejer... Skönt att det är över snart.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh fy fan! Stackare. Du borde få avdrag på hyran tycker jag. Kan du inte ringa o klaga? Eller klaga lite mer, kanske man ska säga.. Förresten så kanske kunderna inte är helt utvecklade.. Tänker på en sån där leksak som barn har när man ska lära sig att stoppa olika klossar med olika former i en trälåda du vet. Suck, man kan bli galen på sånt där! Håll ut! Kram

2009-06-22 @ 23:12:16
Postat av: Linda

Nä, kunderna är rätt invecklade... Kan inte ens säga hej lixom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback