Jobbar

Jag fick praktikplatsen! Skönt att slippa tänka mer på det. Men fan vad svårt det var att hitta. Eller jag hittade det ganska snabbt men det var en stooor motorväg i vägen och det tog ett tag innan jag listade ut hur man skulle gå. Tur att man är hyfsat smart och åkte i god tid...

Nu är jag tillbaka på min förra praktikplats. Det känns bra och jag är ju som vanligt barnsligt förtjust i att ha ett "eget" litet rum med skrivbord och dator. ;) Brukade ju leka "kontor" när jag var liten, haha.

Men snart måste jag bege mig till Ica-pica innan dagen är över. Hoppas de timmarna går lika fort som den tidigare delen av dagen gjort.


Hoppas även att Fredrik lyckats byta till sig ledighet den 25 juli. Annars kommer jag bli jätteledsen. På onsdag ska jag iaf följa med mamma och de andra och kolla in båten igen och planera, skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback