Full of sh**

Vad hände när jag kom hem idag? Jo först möts jag av en äcklig lukt (prutt!) och sen hör jag att det bubblar från toaletten. Går in i badrummet och ser att det är vatten på golvet bredvid duschen. Öppnar duschkabinen, äckligt bajsvatten täcker duschgolvet... Kuuul! Så det var bara att ringa jouren, IGEN! Jag blir galen!

Först kom en gubbe, sen kom en annan. Den första hittade hushållspapper i min golvbrunn. Den andra gubben var ännu duktigare, han hittade en hel rå potatis(!) där! Vem fan spolar ner en potatis i toaletten?! Idiotgrannar! Ska man verkligen köpa loss den här sketna lägenheten? Då är väl jag nästan lika stor idiot...



Kommentarer
Postat av: Annika

Fy fan! Verkar inte vara nån höjdare det där.. Blä.

2009-06-11 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback