.........

Sjukt varmt på jobbet idag. Tydligen något knas med ventlationen eller något sånt. Och chefen har åkt på semester i sju(!) veckor så ingenting lär bli gjort åt det problemet så länge jag jobbar kvar iaf... 

Såg förresten att regnet kommer nästa helg. Why am I not surprised. Pappa sa förresten att det var fritt fram att låna landet den helgen. Jag ska ju på konsert på fredagen, men om någon har bil (gärna ett körkort oxå) så hade man ju kunnat åka upp lördag-söndag. Men men...

Läste på Aftonbladet.se att det inte bara är jag som tänkt tanken att MJ skulle kunna ha fejkat sin egen död... Jag menar, ingen skulle väl ha blivit förvånad om så var fallet. Men nu är det ju förmodligen sant att han verkligen är död. Men som sagt, jag tänkte tanken.

Blä vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback