...........

Mer drama här hemma i förorten...

Toapappret är slut, och det kommer jag på nu, när Hemköp stänger... Bra där...

Det låter ännu mer från golvbrunnen och det kommer en trevlig avloppsodör smygande därifrån... Gick faktiskt in på bostadsförmedlingen i ren panik men det var typ tomt med lägenheter. SB får ge mig en ny tycker jag, en nyrenoverad 2:a i innerstan med reducerad hyra, eller hur!?  

Tilda står på kabinväskan ute i hallen och försöker fippla upp låset till dörren, vaddå understimulerad?





Jag såg iaf att jag visst hade en ledig dag den kommande veckan. Eller så har jag bara glömt att skriva upp att jag ska jobba, men jag tror att det är det första för jag brukar försöka vara noga med sånt sen den sommaren då chefen ringde och undrade varför jag inte var på jobbet (jag trodde jag var ledig och låg i sängen och sov...).

På SF.se kan man vinna ett frieri (i form av en billboard). Hur coolt vore inte det!? Fast jag skulle inte våga så det är faktiskt en av få tävlingar jag inte anmält mig till, haha. Dessutom så är jag ju oerhört konservativ i den frågan och drömmer om ett sånt där klassiskt "överraskningsfrieri", inte just nu kanske, men nån gång. Men för den modige finns chansen att tävla till och med imorrn! ;D

Är jag rastlös ikväll eller vad? Jag kommer gå vilse i Mörby imorrn... Jag ska lixom över BÅDE Mörbyleden och Norrtäljevägen för att komma rätt. Hoppas det är bra skyltat. Och hoppas det går bra, annars är det panik, fast det brukar det ju va när jag ska ha praktikplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback