Dan före dan

Vad hände med solen som råkade titta fram i typ en nanosekund? Hörde något om att värmen kommer på måndag, självklart eftersom jag börjar jobba då... Min måndag är rätt intensiv, först intervju i Mörby Centrum, sen jobba på SB och efter det Ica, lång dag med andra ord.

Men först helg! Vi har nu beslutat att vi åker imorrn. Kunde ha valt att åka ikväll, men det var rätt bra att det blev imorrn för då hinner jag fixa lite här hemma, packa utan panik och kanske träna lite oxå. Packningen är iaf skitsvår, vad ska man ha med sig? Det blir typ mjukisbrallor och fleecejacka, haha.


Här är mina skor förresten. Tycker verkligen om den för jag trodde att jag inte kunde ha öppen tå, men med de här ser det riktigt bra ut.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback