6 juni

Igår var mamma och jag i stan i nio timmar. Man var rätt slut sen, speciellt med tanke på att jag hade gått upp redan 06.00 för att hinna duscha och torka håret innan avloppskillarna kom (eftersom jag inte visste hur lång tid de skulle ta eller ens exakt när de skulle komma). De var rätt snabba faktiskt. Och anledningen till mina avloppsproblem är tydligen att någon i huset spolat ner trasor i toaletten, smaaart! J-a puckon!

Lite senare åkte jag in till Slussen och mötte upp mamma innan vi gick till Muggen för ett litet möte med Fredriks kompis Johan och hans flickvän Madde ang. bröllopsmiddagen. Efter det åkte vi till Östermalmstorg och lunchade med min moster på Kofi.

Sen blev det klänningsjakt... Känns som att vi var överallt.

Mamma sprang på en kompis inne på Indiska, och lite senare hittade vi Sara och Johanna inne på Åhléns, otippat. 

Strax efter 18 gav vi upp och gick och åt den sämsta tapas jag nånsin ätit. Det smakade ingenting! Så varning för Il forno con tapas på Vasagatan! 

Nu ska jag träna. Sen ska jag göra mig iordning lite smått innan jag åker hem till Fredrik för att lämna lite grejer där. Vi ska på fest ikväll och jag orkar inte släpa med allt dit. Måste dock stanna i stan en sväng först för jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Gaaah! Skitsvårt ju när tanken är att vi ska va ute... Hmm, dunjacka? Fredrik jobbar iaf i Kungsträdgården idag (Smaka på Stockholm) så vi vet inte ens riktigt när han slutar. Men än så länge har jag ju ett antal timmar på mig... tur det! Haha!
 

Ha en härlig nationaldag nu! Och heja Sverige ikväll! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback