20090603

Hrm... Ingenting att göra. Fick inloggningsgrejer idag men allt funkar inte som det ska så jag kan inte riktigt göra det jobb som jag har på hög här bredvid mig. Surfar runt lite och skriver några ord på rapporten istället. Min handledare gick tidigare för hon skulle på studentuppvaktning. Igår var det åtta år sen man själv sprang ut, jag är sjukt gammal... haha!

Nu börjar någon skrika i en mikrofon inne i K:fem. Den där norrmannen som vann Eurovision är där och ska sjunga lite samt signera skivor. Jag sitter ju i huset bredvid så jag hör allt men ser bara en stor röd vägg. Det är utsikten från "mitt" rum.


Jaha, nu kom lönechefen och sa att hon ringt Agdas (lönesystemet) support och att de skulle höra av sig om de kommer på varför jag inte kommer in där jag ska. Lite synd är det ju att jag får inloggningsbehörighet ca en vecka innan jag slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback