090630

Gomorron!

Påsar och mörka ringar under ögonen... Väcktes ännu en natt av idioter som pratade och skrek här utanför. Ventilationen gör det ju tyvärr väldigt lyhört.

Ska åka och jobba om en stund. Hoppas dagen går lika fort som igår, det får dock gärna vara lite svalare i kassan. Nu blir man svettig av att bara sitta. Kan tänka mig att det är närmare 25 grader i kassalinjen, vilket inte känns helt ok.

Tilda och jag var ute på promenad nyss. Det är lycka för en liten kisse. Håller på och kollar runt lite för att se om hon kan få bo ute på landet. Det är ju ute hon vill vara och jag har så väldigt ont om tid och ork, och ständigt dåligt samvete. Jag älskar henne mer än allt och vill egentligen inte vara utan henne, men man får nog tänka på hennes bästa istället för sitt eget. Får väl se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback