090625

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Efter jobbet åkte jag in till stan. Kollade runt en snabbis på Götgatsbacken innan jag gick bort till båten Borgila, där bröllopet ska vara. Johan och Madde var redan där och Fredrik kom strax efter mig. Sen kom Jorge, men mamma, mormor och morfar blev typ en kvart sena. Men när väl alla var samlade klev vi ombord för inspektion. Alla var jättepositiva och det känns som att vi har bra koll på läget. Hoppas på att få nycklarna kvällen innan så att vi kan förbereda lite.

När vi hade hoppat iland igen gick jag, Fredrik, Johan och Madde och drack lite öl på restaurangen där Johan och Madde jobbar. För mig och Fredrik avslutades kvällen med middag på en annan närliggande restaurang. När vi kom hem var vi sjukt trötta.

Och det är jag fortfarande... Kunde inte somna om när han gått imorse. Låg iaf kvar i sängen en stund men sen gjorde jag mig iordning och begav mig in till stan. Hade tänkt att hämta ut biljetter till en förhandsvisning, men jag orkade inte gå bort till bion. Köpte ett par nya skor istället innan jag åkte hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback