090621

Hoppas att ni haft en lika trevlig midsommar som jag! Vi hade faktiskt tur med vädret hela dagen, även om det kanske inte var fullt så varmt som man hade önskat hela tiden. Men vid sillunchen på dagen var det iaf så varm att jag var tvungen att ta av mig koftan och bara ha klänning, det ni! ;) Efter lunchen blev det obligatorisk promenad bort till midsommarängen, fotboll, bad (inte jag den här gången...), fyrkamp (jag är så j-a grym med luftgeväret! Min pojkvän blev väldigt imponerad, haha!) och sedan en väldigt sen middag. När vi alla var proppmätta och klockan var kanske något mellan 22-23, då kom det några regndroppar! Men då var vi ändå på väg in!

Det är så mysigt på Fredriks familjs landställe! Hade gärna stannat till idag, men eftersom sista bilen förmodligen inte skulle gå hemåt förrän sent ikväll så åkte vi hem igår. Jag stannade dock i Västertorp där vi myste med god mat, film och nyfunna nöjet TP.


Fruktansvärt seg idag. Hade inte haft något emot att stanna i Västertorp heller, är så skönt att bara vara. Men imorrn är det ju slut på semester och början på hellweek. Jag tror fan inte jag är ledig en enda dag! Måste kolla upp det där... Och så måste jag leta upp en vägbeskrivning till måleriet som jag ska till imorrn på intervju inför nästa praktik. Sen SB, sen Ica... "Pengar i juli, pengar i juli" Åhhh, det hade varit så skönt med riktig semester! 2 veckor på en solig strand någonstans... "Nästa sommar, nästa sommar"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback