090617

Sitter med bröllopsskorna på mig. Längtar till jag får ha klänningen på mig oxå... ;) Öppnade garderoben och klappade lite på den förut, haha! Ja, jag känner mig inte som 27, snarare 14... Och leg fick jag ju visa på Systemet idag, har nog bara sluppit det någon enstaka gång faktiskt, men det kanske är så rent allmänt tills man börjar komma över 30.

Imorse åkte jag från Västertorp strax efter 10 in till stan. Där letade jag efter en Bolero till mammas klänning. Det var ju inte det lättaste så till slut fick det bli en dyr en från Coast. Fick rapport nu under eftermiddagen att den passade jättebra. Så nu är det bara skor som bruden saknar.

Var inne på Pocket Shop och shoppade upp mina presentkort. Köpte fyra nya böcker. Vet dock inte när jag ska hinna läsa för jag har ju bara en vecka semester till i slutet av sommaren. Får börja läsa på kvällarna eller något. Tänkte iaf ta med nån bok till Nyköping. Vi ska ju dit i helgen och man vet ju inte vad det blir för väder och så så det kan ju vara bra att ha en bok med om det blir långtråkigt eller om man bara vill slappa.

Åkte hem och lämnade av lite grejer, sen åkte jag till V-by och mötte upp Jossan. Vi gick och drack lite kaffe och uppdaterade varandra om vad som hänt de senaste åren. Hon är ju till och med förlovad med sin turkiska pojkvän, så himla kul! När vi fikat klart blev det lite shopping oxå.

Var tvungen att maila Skatteverket för jag tyckte att det var konstigt att det står Järfälla på mitt skattebesked då jag flyttade därifrån 2007. Det borde väl vara Stockholm, eftersom jag bott här sen januari 2008, eller? Någon som vet? Lär ju ta sin tid innan man får svar, myndigheter är ju inte kända för att vara snabba...

På fredag förmiddag åker jag till Nyköping med Fredrik för att fira midsommar med honom och hans familj precis som förra året. Tänker vara optimist och packa ner bikinin, man vet ju aldrig... Vi badade ju sist vi var nere.

På lördag är det någon som har namnsdag, hrm hrm... inte för att vi firar namnsdagar men ändå... Dessutom fyller Linda år! Dubbelt GRATTIS i förskott! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback