090614

Äntligen lite semester! Visserligen bara en vecka, men ändå! Hoppas dock på bättre väder, vill ha soool!

Seg dag igår, men jag tog mig igenom den till slut. Sen fick jag gå hem i regnet utan paraply. Mina arbetstider passar inte busstiderna överhuvudtaget.

För en stund sedan började det låta från golvbrunnen, toan och diskhon IGEN! Jag blir galen! Orkar verkligen inte ringa jouren igen. På tisdag morgon ska det komma några killar och filma rören här. Spännande... Precis vad jag hade planerat att ägna mig åt på semestern. 

Idag bör jag städa, och kanske försöka hinna med att tvätta ett par grejer oxå, om jag nu orkar pallra mig ut och om det finns några tider kvar. Halva dan försvann ju hur snabbt som helst utan att jag gjort något alls. 

Imorrn ska mamma och jag in till stan och kolla klänningar igen. Den här gången bör jag nog oxå försöka mig på att prova lite för jag kommer inte ha så mycket tid som jag först skulle ha haft. De dagar jag inte jobbar på Ica jobbar jag på SB. Men först ska vi gå på bio, måste ju använda upp biljetterna jag vann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback