090608

Nu är jag riktigt sur och irriterad. Sista veckan på praktiken och vad får jag göra? Jo, städa upp efter vikarien som slutade för någon vecka sedan! Sortera in en massa papper i arkivet, känns som att jag redan kan sånt nu lixom. Det här är ju enbart för att ingen annan orkar göra det...

Jag har iaf smitit iväg nu för att istället skriva på min rapport som känns 1000 gånger viktigare. Det går segt, behöver skriva minst 3 sidor till innan jag kan ägna mig åt layout och sånt.

Helgen var iaf riktigt trevlig, förutom på dagen i lördags då jag flängde runt på stan i någon timma för att försöka hitta något att ha på mig på festen på kvällen. Jag var sjukt stressad och typ hela Sveriges befolkning, + en j-a massa danskar, verkade befinna sig inne i stan denna dag. Höll ju på att få ett sammanbrott... Till slut gav jag upp.

På vägen hem till Fredrik fick jag ett mess om att han snart var klar på jobbet. "Neeeej!" tänker jag för jag hade ju inte ens sminkat mig. Tur att jag inte är så långsam på det som jag var för en sisådär 7-8 år sedan, haha! Kom iväg ganska snabbt igen, Fredrik, Kenneth och Elin var schyssta och väntade på mig vid Västermalmsgallerian.

Festen var på en stor takterrass. Det var väldigt väldigt kallt, trots fleecejacka och filt... Så det gorde ju faktiskt inget att jag inte hittat någon klänning, för man var ju ändå tvungen att ha på sig 15 lager kläder. Som sagt, en väldigt trevlig kväll som avslutades med Donken och taxi hem.

En vecka kvar till en veckas semester! Ska bli sååå skönt! Fast jag har ju lite sommarplugg att pyssla med, men det får väl gå i lagom takt har jag tänkt. Jag själv måste komma i första hand. Jag mår ju så himla bra nu, så det vore ju dumt att förstöra det genom att ta på sig för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback