090602

Tänk, förr uppdaterade jag bloggen minst en gång om dagen... Men jag varken hinner eller orkar just nu. Finns väl inte alltid så mycket att skriva om heller, även om jag tycker att det händer saker hela tiden.

Helgen var till en början väldigt jobbig med ett jobb där man inte ens blir avlöst när man slutar, men sen blev den bara väldigt mysig.

Kolla vad vi gjorde häromdan! ;)


Finns dock inget bildbevis på mig men jag doppade mig minsann. (Var ju tvungen att försöka impa lite på min kära pojkvän... Fast när jag skulle klättra upp igen tappade jag nästan bikinibrallorna, tur att vi var ensamma!) Det var kallt, men rätt så skönt efter att ha solat på bryggan en lång stund. Dock brände vi oss lite eftersom vi inte hade någon solskyddsfaktor med oss till landet. Fredriks mamma hittade bara en gammal turkisk sololja med faktor 4. Vi skulle nog haft minst tre gånger starkare, men men... inte mycket att göra åt saken nu. Ska inhandla en så att jag är förberedd till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback