090703

Konsert ikväll! Ska bli sååå nice. Blev lite nervös när regn- och åskovädret kom, men det verkar ju fint nu så vi hoppas att det fortsätter så resten av dagen/kvällen. Personalchefen blev riktigt avis när jag sa att jag skulle på Thåström, hehe. Tur för mig att jag har en så snäll pojkvän som tycker att jag ska få gå på konsert och köper biljett åt mig. ♥ Han är bäst, även fast han har sämre musiksmak än mig... 

Har jag förresten sagt att jag fick beslut om att jag slipper betala hyran nästa månad? Så j-a gött! Tycker de kan göra så varje månad, fast utan avloppsproblemen då.

Bertil ringde nyss och frågade om jag kunde jobba imorrn... HELL NO! Nä, nu ska jag vara ledig en hel helg, skönt ska det bli. Imorrn ska jag träffa Sara och på söndag ska jag och Fredrik se Ice Age 3 tänkte vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback