Bröllop

Datorn strular och är fruktansvärt långsam, men här kommer lite bilder iaf.



Dukat för fest



Brudparet anländer. Visst är mamma världens sötaste?! ;)



Typ världens finaste (och godaste!) tårta



Sen spårade det ur en aning...



Nämen titta! Linda dansar!



Såhär glad var jag hela kvällen, ni ser ju varför... ♥



Efter att musiken tystnat och vi hade plockat undan allt åkte Fredrik och jag med Johan (kocken) och Madde (servering) hem på efterfest! Och då tog min käre pojkvän tydligen denna fina bild...



Och denna...



Vi hörde några smällar och såg rök, så pojkarna gick ut för att kolla vad det var.



Brandkåren kom och släckte



Vi satt på balkongen tills det blev morgon, och Linda var så trött så trött...



Resorb is tha shit! Haha! (Snygga naglar va!)

Nu måste jag sova. Sista jobbveckan väntar och jag sov ju bara någon enstaka timme imorse, men det var det sååå värt. Så himla kul kväll! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, allt ser jättefint ut! Kul att det blev en lyckad dag efter all stress. :) Sista bilden kanske inte var den bästa på dig, hihi! ;) Men jag vill se bättre bild på hår och klänning. Och brudparet.. Kram

2009-07-27 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback