MO

Det var skönt att vara tillbaka på SB igen. Fast det gäller att vara skärpt för det är en hel del att hålla koll på. Fick in tidrapporter på ungdomar det inte fanns avtal på och allting måste alltid dubbelkollas, but I like! ;) Inte alls som Ica.

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig så att vi kunde åka till Martin Olsson, butiken alltså, vi känner ingen som heter Martin Olsson... Köpte servetter (för att jag inte godkände de andra, ja man kan ju undra vem det är som ska gifta sig egentligen... haha) och lite alkoholfri dricka. Sen åkte vi till Coop där chipsen var mycket billigare än på MO. Vi köpte 3 kilo... hahaha, folk kollade lite konstigt på oss. Men nu ska iaf snacksen inte kunna sina. Har en j-a massa nötter oxå...

När vi äntligen tagit oss ut från Coop åkte vi hem till mormor och morfar och lämnade allt där. Mormor såg lite förskräckt ut.
"Men jag ska ju ha gäster ju..." (Mormors syster och mammas kusin kommer i nästa vecka för att vara med på bröllopet.)
"Men vi ställer ju allt i källaren ju. Du ska väl inte ha gästerna i källaren?"
"Mjooo..."

Haha, hon är för gullig min mormor...

Imorrn är det hårkonsultation, spännande! Och så hoppas jag att jag hinner till NK oxå, men det borde inte vara några problem. Håller tummarna för att klänningen sitter som en smäck! ;)

Hahahahaha! Jag satt här och undrade vad fan det är som låter. Tilda ligger och snarkar, högt! ;D Sötisen! Hon laddar säkert inför natten då hon kommer att gå runt och jama ihjäl mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback