Lunch

Det blev inte den vanliga pastasalladen. Vi är bara fyra stycken som jobbar på personal den här veckan, så vi gick ut och åt i K:femman istället. Blev dock en annan sallad ändå, räkor och avokado.

Sen gick jag en kort sväng och kollade efter armband. Skulle vilja ha ett i silver tror jag, och det ska inte vara ett hårt armband. Hittade inget, eller de jag hittade kostade typ massor... Men jag såg en ring från EGO som jag gillade. Den kostade 300 kr. Nu när jag kollade på deras hemsida verkade de dock ha en del fina armband oxå. Får väl se, kollar väl runt en sväng på stan på fredag (läs: när lönen kommit...), och hittar jag något så hittar jag något, annars inte.
 

Nähä, nu återstår 3, timmar papperssortering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback