Sengångare

Zzzzz... Det går fruktansvärt tröööögt idag. Alla andra sitter i möte, så jag bestämde mig för att ta en egen liten fikapaus.

Det kändes bra på Toni&Guy igår, bara lite stressat kanske. Men frisören var väldigt engagerad och jag tror att det kan bli riktigt bra. Hon skulle försöka ordna så att jag kan komma in en halvtimme tidigare den 25:e, så att hon verkligen hinner. Var ju kanske lite osmart av receptionisterna att skriva upp mig på bara en timme. Får väl se vad som händer. Drar det ut på tiden kan man ju kanske ringa till Body Shop och säga att man blir lite sen.

Klänningen, däremot, kunde jag inte hämta ut. Sömmerskan hade blivit sjuk under helgen och inte hunnit fixa alla klänningarna som skulle sys. Sen hade hon ju självklart glömt att ringa mig och säga det. Så det var ju lite surt. Nu måste jag bege mig in till stan igen på torsdag, vilket jag hade hoppats slippa.

Hade iaf sällskap av Fredrik hela kvällen igår. Mötte upp honom efter frisörbesöket och sen följde han med till NK. Sen kollade vi runt till affärerna stängde och åkte tillbaka till Slussen och drack lite öl innan jag åkte hem. Snart får vi en hel helg tillsammans! Yey! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback