Resor

Förresten så har vi bokat in en Pragresa i höst! Det blev lite bråttom när vi insåg att det inte gick att åka exakt när vi ville och sen vill man ju ha en så billig flygbiljett som möjligt. Vi är fem stycken som åker, fyra nätter i lägenhet. Ska bli sååå trevligt! ;) Kommer nog drickas en del öl kan man ju gissa... 1 800 kr kostar hela resan för mig, sen är det bara fickpengar på det som behövs.

På fredag blir det landet, den resan är ännu billigare, 110 pix för Skavstabussen. Och Tilda ska med, fast jag måste nog till Apoteket och inhandla fästingmedel, för det är mycket fästingar där kring Nyköping tydligen. Tanken är ju att Tilda ska få vara ute en del i helgen, men fästingar vill jag helst slippa på både henne och mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara säga att jag åker till Grekland imorgon he he he puss på dig!

2009-07-15 @ 22:00:27
Postat av: Linda

WTF!!! ;P Tänk på mig när du ligger där i solen och steker! Jag vill osså juh! Helvetes j-a studentliv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback