Phone

Mobilen håller på att pajja. Än så länge är det bara kameraknappen som strejkar, men man vet ju aldrig när resten lägger av, den har ju varit lite knäpp ibland till och från det senaste året.

Lillebror köpte mobil igår på MediaMarkt. Man kan tydligen handla helt räntefritt och utan uppläggningsavgift på avbetalning där. Så nu är jag lite inne på om jag ska kolla där. Då kan man ju betala bara nån tusenlapp den första månaden, så slipper man göra av med hela sommarjobbslönen och sen kan man betala vad man har råd med resten av tiden. Men vi får se.

Funderar på en Sony Ericsson W715 eller en W995. Fast alla lovordar ju Iphone, men jag tror inte att jag skulle gilla den så mycket. Men vad vet jag.

se-w995-red W995

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback