Lotto

Vad underbart det hade varit med en solsemester nu... Känns ju som att sommaren inte kommer komma tillbaka. Eller så kommer den väl sen när skolan börjat. Typ 30 grader varmt... Gillar inte riktigt sånt när jag inte är ledig.

 Bada bada! ;)

Arbetsveckan börjar ta ut sin rätt. Har kommit på mig själv med att sitta och stirra tomt på skärmen flera gånger. Tre dagar kvar till helg. Hoppas att jag inte somnar hos frisören sen.

På personalavdelningen har vi idag tagit beslut om att vi ska vinna en massa pengar på lotto. En lottokupong har fyllts i och lämnats in. Så nu är vi sex stycken som håller tummar och tår inför onsdagens och lördagens dragningar, haha. Lär ju inte bli ett skit, men lite kul ändå.

Jag vill sova, vore helt sjukt skönt...

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem vet, ni kanske vinner 24 kronor som vi vann på Lotto i helgen! Haha!



Nej du, ungen ska banne mig ut. Är så trött på detta nu...

Postat av: Linda

Ja precis, det är väl ungefär så det kommer bli om det ens blir något. Men annars står lägenhet och en massa resor först på listan, hehe! In my dreams... ;)

2009-07-15 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback