Here we go again

Efter besöket på Bobbys ser håret finfint och fräscht ut igen, fast plånboken är rätt tom.

Å nu när jag kom hem upptäckte jag att ännu ett stopp i avloppet var på gång. När det började låta väldigt mycket ringde jag SB, som ringde till LGT. Efter en liten stund var hela badrumsgolvet vattenfyllt. Ringde SB igen, sen ringde LGT upp mig och sa att de kunde dröja en stund. Ringde till jobbet och sa att jag förmodligen inte hinner komma i tid på grund av översvämning. "Höhö, det var den bästa bortförklaringen hittills!" I wish... Får se om jag hinner jobba överhuvudtaget idag, annars får jag väl kräva SB på min uteblivna lön...

Nu har iaf en SB-gubbe varit här och "dammsugit" upp allt vatten, så nu väntar vi bara på LGT...

Ringde till FACE idag, det tjejen sa igår visade sig inte stämma. Makeup var man tydligen tvungen att få någon annanstans än vad jag ville, så jag får skita i det. Får fixa det själv helt enkelt. Tänker dock dubbelkolla med Toni&Guy nästa vecka om de kanske har någon där som kan, men annars gör jag det själv. Har beställt en primer från Smashbox som tydligen ska vara jättebra och se till att maken håller bättre, låter ju nice. Hoppas att den funkar så bra som jag hört att den ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill ha en makeup så kolla med The Body Shop eller Make up store. Jag har gjort en på Body Shop engång när jag skulle på bröllop och de var jätteduktiga och inte alls så dyra =)

2009-07-09 @ 21:31:55
Postat av: Linda

Problemet är ju bara att de helst ska ligga på Götgatsbacken eftersom jag ska vara borta från båten så kort tid som möjligt, har inte tid att åka iväg någonstans.

2009-07-10 @ 10:12:51
Postat av: Linda

Haha, jag insåg ganska snart att det ju faktiskt ligger en Body Shop i backen där, så nu har jag skickat en förfrågan dit, man kunde göra det via deras hemsida.

2009-07-10 @ 10:32:10
Postat av: Malin

Hehe så bra =) man såg inte i första inlägget att det var jag som hade kommenterat... konstigt.

2009-07-10 @ 11:28:34
Postat av: Ida

Finns även en Make up store...

Postat av: Linda

Fan man har ju ingen koll ju... Haha! Jaja, nu har jag en tid iaf.

2009-07-11 @ 07:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback