.........

Ojojoj, här har man ju inte haft någon tid alls att blogga de senaste dagarna...

I onsdags mötte jag upp Cissi efter jobbet. Vi gick till Mamas and Tapas och åt middag, sen blev det en promenad från Kungsholmen till Slussen. En väldigt mysigt kväll.

Den kvällen åkte jag hem till Fredrik, men han hade missförstått mig så han kom inte hem förrän mitt i natten... Lite tokigt, men men. Dagen efter följde han iaf med in till stan och lunchade med mig och mamma innan vi fixade våra naglar hos Annika på Visage. Mina är såååå fina! ;D

I fredags kom lönen och det var shopping som gällde inför lördagen. Jag var och inhandlade bröllopspresent, underkläder, hårgrejer och smycken bl a. Sen blev det en spontanlunch med Annika oxå. Trots att vi hade suttit med naglarna i 3,5 timmar dagen innan så hade vi ändå så mycket att prata om att jag glömde bort tiden och fick rusa till t-banan eftersom jag skulle möta upp min morfar och min moster vid båten.

Vi ställde ut bord och stolar och förberedde litegrann innan vi åkte hem. Då var jag sjukt trött, stressad och grinig. Slängde i mig mat när jag kom hem och sen gick jag upp till mormor och morfar med klänningen och en väska med grejer. Där satt de på altanen och drack rosé, så jag satte mig där en liten stund jag oxå innan det var dags att rusa hem igen. Ville ju inte komma i säng för sent. Han till och med gå ut med Tilda en sväng innan jag tvättade håret och gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback