En ledig helg

Hemma igen. Tog ju med mig kameran men har inte tagit ett enda kort, illa.

Hursomhelst så har det varit skönt att komma bort lite. Vi tog 16.40-bussen till Skavsta i fredags. Tilda klarade bussresan bra, det var värre på t-banan... I Skavsta blev vi upphämtade av Fredriks föräldrar. Kvällen avslutades med middag och sällskapsspel. 

Igår åkte vi ut med båten och solade lite. Det blåste dock en hel del men det var så länge sen jag åkte båt sist så jag tyckte det var riktigt kul att komma ut. Fast jag är ju så j-a osmidig på att kliva i och ur båtar... men men, det gick rätt hyfsat denna gång. På kvällen fick vi sällskap av Fredriks kompis och hans tjej. Killarna badade och sen blev det grillning (trots spöregn) hemma på altanen.  

Idag var det fortfarande trist väder så vi packade ihop rätt tidigt och begav oss hemåt. Till min förvåning (och glädje) fick jag och Tilda skjuts ända hem av Fredriks underbara föräldrar. Väldigt skönt att slippa en timme t-baneåkande med en jamande katt... ;)


Jag har världens finaste pojkvän. ♥ Ibland kan jag lixom inte tro att han är på riktigt, då måste jag ta lite på honom för att försäkra mig om att han är verklig... Fånigt va? Ja, men sån är jag... ;)

Har till och med hunnit komma igång lite med pluggandet nu i veckan som varit. Ska lära mig vägtrafiklagar och transportavtalet och sånt.

Den här veckan blir spännande... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback