090731

Sista dagen på jobbet. Känns både bra och lite tråkigt. Ska ju bli skönt att vara ledig, men jag ser inte riktigt fram emot skola och praktik ända borta i Mörby, men men.

Fick "presenter" idag, en praktisk ryggsäck och ett badlakan. Såna saker som de anställda har fått i julklapp och så, som blivit över och ligger inne i arkivet. Men vaddå, det var ju rätt bra grejer, utan företagsloggor tack och lov.

Snart lunch på Massagotti, sen hoppas jag hinna springa iväg och shoppa ett par grejer. Har ju weekendväskan med mig så jag har ingen större lust att handla på vägen till t-banan, bökigt ju. När jag slutar ska jag iaf åka in till stan och möta upp Fredrik. Sen blir det Skavstabussen! Fast först skulle vi nog gå och kolla på en ny mobil till mig, får väl se vad det blir.

Underbara mamma ska iaf kolla till lillgrisen imorrn. Snällt av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback