090721

Det är rätt trist här på jobbet. Sitter fortfarande med papperssortering, och det känns som att det jag kommer få göra den sista tiden här är just att sortera papper... Men om någon timme ska vi köra bankfilen, fast jag behöver väl knappast va med då iofs. En dag kvar bara på denna vecka, känns bra iaf.

Igår åkte mamma, jag och Jimmy hem till mormor och strök min klänning. Jag äger ju inget strykjärn, men nu ser den alltså riktigt fin ut.

På torsdag ska jag göra naglar hos Annika, ska bli skoj. Har aldrig testat tidigare, men jag såg ju hur fina Idas naglar blev när jag var med sist.

På fredag får vi nycklarna till båten. Så vi är några stycken som ska åka in och börja ställa iordning lite inför lördagen. Mamma ska dock stanna hemma och bara ta det lugnt så att hon är utvilad på bröllopsdagen. Johan ringde igår och ville ses och gå igenom allt en extra gång så att vi inte glömt något, så jag ska se till att hinna med det oxå på fredag, eller kanske torsdag, det är han som ska laga bröllopsmiddagen bl a.

Jaha, nähä... Slut på lunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback