090716

Idag har jag hämtat ut klänningen. Känns skönt att ha fått det gjort, en sak mindre att tänka på. Fast jag höll på att bli smått galen på tjejen i butiken, men men...

Nu är det inte många arbetstimmar kvar innan det är dags att bege sig till landet. Tilda verkar förstå att det är något på gång. Håller tummarna för att resan går bra imorrn.

Precis som vanligt är det skitsvårt att packa. Jag vet aldrig vad jag behöver. Bikini är ju givet (man hoppas ju på sol), men man kan ju inte strutta runt i den hela helgen...


Skulle skicka tillbaka ett par skor som jag köpt på nätet. Ville skicka dem som paket eftersom jag helst ville ha ett kvitto på att jag lämnat in dem, 150 kr skulle det kosta! Helt sjukt ju. Så de fick gå som brev, för 60 kr istället. Så nu är det bara att hålla tummarna för att de kommer dit de ska... Man kan ju skicka saker som väger upp till 2 kilo som brev, men då sätter man bara på frimärken och får alltså inget kollinr. Är bättre med nätbutiker som skickar med en retursedel i försändelsen.

Kan dock tipsa om en riktigt bra nätbutik som jag känt till ett tag men först nu handlat hos,
eleven.se. De är ursnabba. Beställer man hyfsat tidigt på dagen kan man hämta ut paketet dagen efter, och så skickar de med lite varuprover varje gång, sånt gillar jag. :) Har köpt primer och anti-shine från Smashbox där, så nu sitter sminket hela dagen!


Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback