090713

Man är lite seg efter jobbhelgen. Men arbetsveckan är inte över, den har bara börjat! Fast jag har fått lov att komma in lite senare idag så att jag inte jobbar ihjäl mig, haha. Siktar på 12-tiden tänkte jag. Känner att det säkert finns en del att ta tag i nu när jag kommer tillbaka och lönekörningen sakta men säkert närmar sig.

Idag har jag inget inplanerat efter jobbet, vilket är väldigt skönt. Imorrn ska jag vara på Toni&Guy kl 18 och sen tänkte jag att jag skulle försöka hinna till NK och hämta ut klänningen oxå. Fast jag kom på att jag måste ju betala när jag hämtar ut den, det var ju inte så bra. Men jag måste ju. Tur att det bara är 250 kr för jag börjar bli rätt pank. Har iaf lagt undan pengar så att jag kan åka till landet i helgen oxå, om vädret tillåter. En till grej om klänningen, den är på rea såg jag sist jag var där... inte så kul... vågade inte ens kolla vad den kostar nu. Sånt där är så surt. Men å andra sidan så kanske den inte hade funnits i rätt storlek eller överhuvudtaget om man hade väntat. Jaja, hoppas att min sitter riktigt bra nu efter lite justeringar.


Lite synd är det att man inte har en biljett till Brittan ikväll eller imorrn, hade ju varit rätt kul att se henne trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback