090706

Godmorgon!

Det har varit väldigt skönt att vara ledig. Dock hade jag väl kanske behövt sova lite mer och städa kanske, men men. Det finns ju roligare saker att göra.

I fredags var det ju konsert. Både Ternheim och Thåström var så sjukt bra att man fick rysningar i hela kroppen. Det kom några droppar regn men vi var väl förberedda med ursnygga regnponchos.

På lördagen hade Sara och jag tänkt sola. Men det var så pass mycket moln den dagen så det kändes ju ganska hopplöst. Mötte upp Sara och Johanna på kvällen istället för lite mat och öl. Avslutade med rosé och dessert på Fredriks jobb. Sen åkte jag med honom hem för att hämta lite grejer och efter det blev det en långpromenad till Sätra.

Igår var man riktigt seg men till slut var man helt enkelt tvungen att ta sig upp eftersom vi skulle möta två av Fredriks jobbarkompisar i centrum. Det var en liten personalfest i Tanto som jag fick hänga med på. Det var trevligt och kul att få träffa folk som han umgås väldigt mycket med.

Efter detta hann vi faktiskt även med bio. Ice Age 3 som planerat. 3D var ju lite kul, men det skulle vara ännu bättre med en riktigt stor duk, typ som på Cosmonova.

Nä, nu måste jag återgå till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback