090702

Ganska svårt att hålla ögonen öppna. Det gick jättebra till en början och jag var otroligt effektiv här framför datorn, men sen tog energin slut. Får kanske gå och hämta lite mer kaffe, tror det var det som speedade upp mig imorse, även om jag inte brukar märka effekten av sånt.

Vi har precis varit uppe på femman och lunchat, skulle sitta ute men det var typ bastuvärme under markisen, så vi satte oss inne istället. Sushi blev det, och jag fick skämmas lite med min gaffel...

Igår åkte jag in till stan efter jobbet och gick bort till Visage, där Annika nu jobbar. Hon fixade Idas naglar så då passade jag på att hinna träffa dem båda. Sen gick Annika och jag och åt lite mat innan jag åkte mot Västertorp. Hann även boka in en nageltid jag oxå. ;)

Det var skönt när Fredrik kom hem. Önskar ju att vi kunde ses iaf liiite mer än vad vi gör just nu, men men. Mysigt var det iaf. Synd att man inte har semester samtidigt och lite mer pengar, men men. Det kommer väl tillfällen så småningom.

Frisören och det fixade jag redan under dagen igår. Har tre besök inbokade de närmsta veckorna... Ska fixa till utväxten den 9:e, gå på konsultation för uppsättning den 14:e och göra själva uppsättningen den 25:e, herregud... Men trevligt ska det bli! Och på onsdag ska mamma och jag åka och smaka på tårtor, hehe!

Nähä, ska fortsätta med alla papper här, de tar aldrig slut... Men det här är 1000 ggr roligare än Ica, så det så. Men dit ska jag om ett par timmar, hur jag nu ska ta mig dit i den här värmen. Åka buss vägrar jag. Taxi? Haha, nä skoja bara. Jag lär ju gå...
 
Nähä, kaffe var det ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback