090701

Min kropp är inte riktigt med mig idag. Hinner inte riktigt med att sova så mycket som jag borde, och nu efter fem dagars jobb med ytterligare tre arbetsdagar kvar börjar kroppen protestera. Känner mig lite skakig, typ bakis? Huvudvärk har jag oxå. Funderar på att gå ner till apoteket sen och köpa tabletter, men frågan är om de hjälper mot trötthetshuvudvärk. Vore skönt att slippa huvudvärken med tanke på allt oväsen här utanför, varuleveranser till butikerna, guldsmedens j-a piplarm som låter varenda gång en kund ska öppna dörren osv...

Låten som gick på repeat i mitt huvud igår var "Idioter" med Markus Krunegård. "Idioter, varför finns det inga kvoter... för idioooter..." Det var inte den roligaste dagen kan jag ju säga.


Efter jobbet idag ska jag åka in till stan. Tänkte att jag skulle gå till Toni&Guy vid Slussen för att se om de kan hjälpa mig med håret den 25:e. Ingen som vill ta en fika eller något där kring 18-tiden? Hojta i så fall. Sen ska jag åka hem till Fredrik, lite närmare än hem. Han jobbar sent så jag funderar på att gå och lägga mig och sova en stund innan han kommer hem, annars kommer jag vara ännu tröttare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback