You my browneyed girl...

För någon vecka sedan anlände "gratislinserna" från Färgadelinser. De blev inte alls gratis i slutändan, men men... Det är kul att kunna byta ögonfärg iaf, även om mina ögon inte riktigt trivs med linser. Hade man kunnat byta ögonfärg permanent hade jag nog bytt till bruna, för man vill ju alltid ha det man inte har.

      

Mamma gillar inte när jag har linser med färg. Sist så höll hon upp fingrarna som ett kors och skrek: "Vik hädan Satan! Vad har du gjort med min dotter!?" Haha, nä nu överdrev jag lite, men nästan så. ;)

Har inte gjort mycket idag. Var bort till Karlaplan, Liss kollade på mina ögonbryn och ritade lite hur hon ville ha dem. Nu är de dock lite för rödbruna, passar inte till min hy. Dessutom har jag fel hårfärg, jag ska tydligen ha en kall färg, så jag inte blir lila... Tänka sig, önskar att jag hade råd att fixa till allting... Lite slingor och grejer bl a. Får väl ta en sak i taget antar jag. Slingor år 2015 då kanske... Haha, usch ja. Men heltisarbetare går väl till frisören varannan vecka? Eller? ;P

Idag är det bara tre månader till min 27 årsdag. Bläää! Vad hände med allt man skulle hinna med? Känns som att jag inte gjort något alls... förutom hoppat på en massa konstiga utbildningar och flyttat ihop med två(!) idioter. Andra gamla klasskamrater har släppt skivor, flyttat till USA eller Island, klämt ut en massa bebisar, gift sig osv osv. Vad hände lixom? Fast man kanske inte ska stressa? Men ibland kan jag inte rå för det... Fast jag skulle varken vilja gifta mig, klämma ut en bebis, eller flytta till USA just nu. Så det får väl bli skivsläpp då! Hahaha, stackars värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback