The Day

Happy Valentine's Day Pooh Tigger PigletTvå veckor till Alla hjärtans dag. Ska ni göra något för någon ni tycker om? Jag vet att det är en kommersiell dag som egentligen är en vanlig dag och att man ska kunna visa kärlek och uppskattning även alla andra dagar på året osv. Men ändå...

Jag gissar att min pojkvän jobbar och att hans huvud kommer vara helt fyllt med flytt-tankar, så den dagen kommer nog passera honom omärkt förbi... Å andra sidan så kan han ändå inte toppa överraskningen från i somras när han gömde sig i min säng när jag kom hem från Grekland. Är den bästa och mest oväntade överraskning jag nånsin fått.


Förhoppningsvis väntar han här hemma nån dag nu i veckan när jag kommer hem från skolan. Och förhoppningsvis (igen) så ser jag då inte så himla sunkig ut som jag gjort de senaste gångerna... Nyvaken inatt/imorse, nyvaken och supersunkig när vi flyttade grejer förra helgen... Sunk-Linda! Usch ja... Jag eee ju söt ibland juh!

Jaha, här hemma är det Samantha Who-marathon. Ska snart kolla på avsnitt 9. Gillar den serien, Christina Appelgate får mig att vilja bli blond, haha! Ja fast jag får ju bara ha kalla nyanser, eller hur det nu var...

Förresten så har jag ikväll passat på att tävla om en safariresa. När vi kollade på Madagaskar2 häromdan blev jag påmind om ett av mina drömresmål, en safari i Afrika! Och nu finns en tävling hos
Bröllopsmagasinet där man kan vinna en resa! It's a sign! Hehe! Allt man behöver göra är att svara på en enkel fråga, och man behöver inte gifta sig! ;) Så har ni inget bättre för er så tycker jag att ni går in där och tävlar, och skulle ni vinna så tar ni självklart med mig, ok!? Vad bra, då bestämmer vi det tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback