Kaffe

Hemma nu. Har faktiskt varit hemma en stund. Idag unnade vi oss att gå hem lite tidigare, vissa var mer motvilliga än andra... Vi var klara med dagens uppgifter men kunde iofs ha fnulat mera på nästa veckas presentation, men det var skönt att gå hem innan solen gått ner för en gångs skull.

Sitter här med en kopp kaffe, brukar försöka undvika att dricka det på kvällarna (får för mig att jag får ännu svårare att somna då) men nu är det inte så sent och jag var så sugen. ;) Förr var man ju alltid inne i stan på kvällarna och drack en latte, på Piccino eller Bellman (och Art var det ett tag oxå). Kommer ni ihåg? På Bellman ville man alltid ha borden däruppe, och så kunde vi sitta i flera timmar och prata om allt livsviktigt som killar och smink... Saknar det lite, händer ju alltför sällan nu.


Imorrn kommer första lasset csn-pengar! Yey! La in betalningar på de räkningar som det var bråttom med. Fast jag såg att den ena inte var så brådskande trots allt eftersom jag fått den framskjuten till 10 februari, men det var skönt att bli av med den. Det var dock lite snurrigt i huvudet eftersom vi i projektet låtsas att det är 2008. Så jag har alltså inte fattat att det är 2009 ännu, sitter ju och knappar in 2-0-0-8 hela dagarna... haha! Resten av räkningarna får jag ta i slutet av månaden, när det kommer mer pengar.

I helgen är jag ledig! NÅGON som vill GÖRA något???

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kommer till Sthlm i helgen!! :D Söndagsdate kanske?

2009-01-14 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback