And I won't disagree

Hehe! "Vart är Linda?" ;) Får mig att tänka på gymnasiet. Varje gång vi gick på stan så tappade Jannicke bort mig... "Vart e Linda?!" Fast jag gick ju alltid precis bakom, typ...

Ehhh... Imorrn? ...ska jag börja mitt nya liv... eller hur det var... haha! Nä men ärligt, nu får man se till att komma igång med gymmandet igen. Sats har en liten motivationsgrej som jag ska kolla om jag kan delta i. Tränar man minst 2 ggr i veckan i 12 veckor får man en träningsväska och en handduk. Inte värsta grejerna kanske, men ändå. Kan ju underlätta motiveringen.

När pengarna kommer ska jag iaf boka in en annan grej, ska bli supernice! Och blir det något över ska jag nog gå till frisören oxå, kanske göra något mer än bara klippa topparna.

Det senaste dygnet har varit väldigt mysigt. Jag åkte till Sätra igår på eftermiddagen. Först var det lite prat om vi skulle åka till Fredriks föräldrars landställe, men till slut blev det att vi stannade hemma. Vi gjorde inget särskilt, åkte och handlade, gjorde tacos och myste framför tvn, men det var allt jag behövde just nu. ♥

I Skärholmen hittade jag även en Alvtegen-bok som jag inte hade! Yey! Började läsa den på vägen hem förut och ska nog lägga mig i sängen och fortsätta med den snart.





Lately you make me weaker in the knees
And race through my veins baby every time you're close to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback