Jag vill!

Har suttit och kollat efter konserter. Vore kul att ha minst en konsert, teaterföreställning eller stand up-kväll inplanerad det närmaste kvartalet, eller vad säger ni? Är lite sugen på Rockbjörnsgalan, men där är det bara ståplatser, och jag är lite som en tant när det gäller sånt, gillar att ha en garanterad sittplats, hehe! Fast det har ju iofs gått bra tidigare... Sen vet jag inte ens vilka artister som kommer spela, vet bara att det är flera bra som är nominerade.
 

Den 13 mars spelar Hello Saferide, det vore nice att se. Sen verkar det tyvärr inte finnas så mycket mer i musikutbudet än så länge. Soundtrack of Our Lives kanske, men jag har inte lyssnat så mycket på dem så jag skulle kanske bli besviken.



En stand up-kväll med middag på Norra Brunn eller SysteroBror skulle va kul. Jag vill skratta så jag får ont i magen och tårarna rinner. ;D

 

Nån som har några tips? Nån som vill joina?

Såg förresten att Johan Glans skulle leda Guldbaggegalan med Björn Gustavsson som sidekick, kan bli kul. Och på onsdag skulle det tydligen va ett program om Winnerbäck, missa inte, ni oupplysta som inte insett hans storhet, haha! ;P


Kommentarer
Postat av: ida

Inga av ovan nämnda artister är av min smak tyvärr.....

Postat av: Linda

Mjaa... smaken är som baken...

2009-01-13 @ 20:31:28
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback