Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt...

...jag är så trött på alla mail och koder. Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder...

Aaahhw... Lasse på tv... vill gå på konsert nuuu!!!

Foto: Morgan Melin

Idag hade vi rollspel i skolan. Det var rätt roligt. Jag och Katarina skulle spela mot varandra. Jag fick gå ut med ena läraren och så fick jag en lapp där det stod: "Du är inkallad till chefen för ett samtal men du vet ine varför" typ... Jag ba eehh, jaha... Och min lärare (åååh, nu kom en jättebra Lasse-låt!)  sa att det här var något av det svåraste samtal en chef kan behöva ha med en anställd. Tack för den lixom, tänkte jag.

Så jag knackar på dörren, och går in och sätter mig mittemot Katarina. "Asså det här är sååå jobbigt för mig" säger Katarina. Jaha, tänker jag, jag har säkert alkoholproblem eller något sånt. Hon fortsätter "jooo... det är såhär att jag har fått höra klagomål från både dina kollegor och våra gäster om... att du luktar väldigt illa..." Då brister det för både henne och mig och vi börjar asgarva och kan inte sluta. Vad ska man säga lixom? Hoppas jag inte fick dåligt betyg bara för det... kunde ju inte rå för det. ;D hehe!


Efter skolan tog jag promenadsällskap med Raija bort till Centralen. Sen gick jag till Åhléns och köpte en ny I.D. Mineral Veil. Jag råkade ju tappa ut den gamla i handfatet häromdan... som tur var så va det inte så mycket kvar i den, då hade jag blivit jävligt irriterad, nu blev det bara en axelryckning och ett konstaterande att ojdå, så kan det gå... (ja, jag blev förvånad själv över mitt lugn) 435 spänn kostade en burk, inte billigt, men bra. Den är ganska dryg, jag använder ju kanske lite mer än vanligt eftersom jag ofta blir blank, men det får jag väl unna mig, det är jag värd.

Snaaart är det helg! Sweet! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback