Trött

Goddagens! ;)

Usch vad trött jag har varit idag. Kom inte iväg till gymmet som jag hade planerat... Attans...

Lyckades lyckligtvis ta mig till skolan iaf, typ iklädd mjukiskläder. Ja usch ja, nästan förbjudet... men va fan! Idag gick vi igenom olika löneförmåner, som t ex fritt drivmedel och städhjälp. Trodde inte jag skulle lyckas räkna rätt, men jag fick faktiskt ut de två första lönerna. Skulle behöva göra klart de andra två till imorrn, plus att jag har arbetsrätten. Gulliga Noche skulle ta med sig en bok till mig imorrn, asbra! Jag vägrar köpa, även fast Frida visste en LEV7:a som ville sälja sin för 350 kr. Men nu ska jag alltså få låna en bok som Noche lånat på Västerås bibliotek, uuurbra!

Efter skolan åkte jag till V-by. Gick till Clas Ohlsson och shoppade en ny (större) miniräknare, blir ju galen på den lilla jag har. Köpte även en pärm till alla förbenade papper som kastas på oss varje dag. Inte världens roligaste shopping, men men...



Somnade på sängen förut... så pigg var jag... 2,5 timmar sov jag, typ...

Tilda sträckte nyss ner tassen i mitt vattenglas och tjuvade av det. Jag hämnades genom att använda hennes svans som mikrofon när jag sjunger med i musiken som spelas här hemma för tillfället. Hon blev sur och gick...


Pappa ringde förut. Han ville komma över med lite pengar nån dag, jag protesterade inte. Geee mig! ;D

Kommentarer
Postat av: Annika

Här får man typ inte ha nåt annat på sig än mjukiskläder. Det skulle vara baggy jeans då. Gissa om jag bor i en drömvärld! ;) Hur skönt som helst faktiskt.

2009-01-26 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback