Tisdag

Fy fan vad jag är trött. Sov inget inatt. Helt sjukt. Visst, jag slumrade till ett par gånger, men mer än så blev det inte. Så nu är jag å trött att jag mår illa. Ska nog gå och lägga mig snart, tv:n funkar ändå inte och jag måste va i skolan en timme tidigare än vanligt imorrn.

Annars har jag haft tvättstugan (vilket är typ värre än döden...) och övat inför presentationen imorrn. Min tunga kan uppenbarligen slå knut på sig själv... väldigt svårt att säga rätt ord ibland... Mia messade förut och sa att hennes del tog minst 8 minuter, vi hade räknat ut att vi fick ha max 6 min var... Min del tog 5 min och 40 sek när jag kollade, men då läste jag innantill. Jaja, får hoppas att det går bra imorrn. Jag är iaf oändligt tacksam över att vi är först. Då kan jag ta det lugnt och bara lyssna sen.

Nu börjar förkylningen ge med sig. Idag har jag nog mest varit hängig tack vare bristen på sömn. Hoppas på att få gå på bio i helgen eller början av nästa vecka. Jag vill se Mammut, den verkar sjukt bra. Frågan är om jag kan få med mig Fredrik på den, för lite action kanske. Får väl se.

Nähä, ska repa mina speech cards ett par gånger, sen hopp i säng! Wish me luck! ;D Jag förtjänar ett MVG, inte för att man kan få det... men ändå! Moahahahaha! Allvarligt talat, jag måste sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback