Slightly insane...

Uuuhhh, vilken skoldag! Jag var inte alls stressad de sista timmarna, nejdå nejdå... Haha, min lärare bara skrattade åt mig. Men det var ändå rätt roligt, man märker att man kan mer än man tror.

Och idag fick jag mail från csn! Så nu kan jag pusta ut, eller man kanske ska vänta tills pengarna verkligen trillat in på kontot... Det blir väldans mycket pengar totalt i januari, nice! Men det finns gott om ganska stora hål att stoppa dem i tyvärr. Men vin eller öl på stan nån kväll har jag ju råd med... *pik, pik, pik*




Student ja... man blir en aning knäpp efter ett tag... XD


Kommentarer
Postat av: Annika

Du kan få komma hit om du vill! ;)

2009-01-08 @ 23:35:57
Postat av: Sara

Ne inte pik vi ska ta en öl eller så..... Puss

2009-01-09 @ 00:39:02
Postat av: Linda

Hehe... ;D Det hoppas jag verkligen!



Annika: Du kunde inte ha flyttat till något varmt ställe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback