Sista dagen på lovet

Sov för länge idag oxå. Ja, inte till nu alltså, men typ 12... Fast det var ju rätt skönt att sova länge sista lediga dagen. ;)

Kom iväg till gymmet nu på eftermiddagen. Sjuuukt mycket folk. Är väl alla som ska infria sina nyårslöften. Jaja, i mars är de borta. Haha, nä fy vad elak jag är. ;P



Efter att jag hade kommit hem igen städade jag. När jag skulle byta sängkläder dök helt plötsligt Torkel (Tildas lilla tygmus) upp. Gissa om Tilda blev glad!? Hon flög på honom på en gång, och sen galopperade hon runt en stund med honom i munnen.

Imorrn börjar skolan igen, med allt vad det innebär. Vi ska ju fortsätta med grupparbetet, som jag är så j-a (ursäkta språket...) trött på. Ska bli skönt när det är över. Då blir det arbetsrätt, löner2 och sen praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback