Reklam

Satte kaffet i halsen häromdan och undrade om jag sett och hört fel när V6's nya reklamfilm visades på tv. Men idag såg jag att jag sett rätt. Den animerade bollen hoppar ner i en kvinnas uringning och en speakerröst säger "efter den!" till mannen i reklamen. Jag förstår inte... Den måste sååå va gjord för att hamna hos etiska rådet, förmodligen ett sätt att få extra mycket uppmärksamhet.

En rolig reklam däremot är Max's nya reklam där de erkänner hur hamburgaren faktiskt ser ut när du får den på restaurangen. ;)

Själv ska jag föreslå för Lotta imorrn att vi flyttar OSTbågarna till OSTdisken! ;D

Jag har sååå inget liv...
Längtar till nästa vecka, för då har jag långhelg torsdag-söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback